השקעות נדל"ן,
תשואה גבוהה,
ליווי אישי

המרכז הישראלי לניהול פיננסי - פתרונות פיננסיים למסורבי בנקים במרכז הישראלי לניהול פיננסי אנו מספקים ייעוץ וליווי פיננסי למסורבי בנקים ולמי שנתקלים בקשיים בהשגת אשראי. צוות המומחים שלנו כולל יועצים ואנשי מקצוע מנוסים אשר יכולים לסייע במציאת פתרונות יצירתיים וחלופות אשראי עבורכם. אנו בוחנים את מצבכם האישי לעומק ומציעים פתרונות מימון, הלוואות ושירותים פיננסיים מגוונים המותאמים לצרכיכם. הייעוץ כולל: בחינה פרטנית של מאפייני הסיכון, תכנון פיננסי כוללני, ליווי וסיוע בגיוס מקורות מימון חלופיים, ייצוג מול גופים פיננסיים ועוד. אנו עומדים לרשותכם בכל שלב - החל מהייעוץ הראשוני והגשת הבקשות, ועד לקבלת האישורים הסופיים למימון. צרו עמנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות.

השקעות נדל"ן, תשואה גבוהה, ליווי אישי

תכנון אסטרטגיה להשקעות בנדל"ן

בניית אסטרטגיית השקעה בנדל"ן היא הבסיס להשקעת נדל"ן חכמה.

ואצלנו תקבלו את כל זה בליווי אישי וצמוד!

יועצי המשקיעים הטובים ביותר מחכים לכם!

אין ספק כי קניית נכס להשקעה זה הליך לא פשוט אשר מורכב ממספר שלבים מהותיים. למרות שתיארנו לכם את זה יחסית פשוט (ועל קצה המזלג) מדובר בהליך ממושך אשר מצריך ידע מגוון ומעמיק. אם אין לכם ניסיון בהשקעות נדל"ן – אתם תמצאו זאת מאוד מאתגר ועד בלתי אפשרי לבצע עסקה מוצלחת ללא בזבוז זמן וכסף על טעיות יקרות. 

יועצי המשקיעים של משכנתא עכשיו הם כוח אדיר למשקיעים, במיוחד אם מדובר במשקיעים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בעולם הנדל"ן. אנו נסייע לכם במציאת עסקה מוצלחת שמתאימה בדיוק לרצונות, צרכים ולפרופיל הפיננסי שלכם ונלווה אותכם לאורך כל התהליך – כולל ניהול משא ומתן, שיפוץ, השכרה ובמקרים מסוימים ניהול הנכס – תנו לנו לחסוך לכם זמן והמון כסף! 

מעבר לכל האמור – המומחים של משכנתא עכשיו יעניקו לכם ביטחון בכל צעד שתבצעו ויעשירו אותכם בידע שימושי, מקיף שיסייע לכם גם בהשקעות הבאות. נשמח לקבוע איתכם פגישה על כוס קפה 🙂 מוזמנים למלא את הטופ למטה, נחזור אליכם בהקדם! 

היתרונות במלווה ויועץ השקעות נדל"ן

תקשורת

אחד היתרונות הגדולים בהשקעה עם ישראלי היא השפה והיכרות העמוקה עם המנטליות והתרבות שלנו. ברגע שאנחנו מגיעים למקומות אחרים ועובדים מול מתווך מקומי אנו עלולים לגלות הרבה קושי ברמה התקשרותית. למשל, ישנן מדינות שלא נהוג ללחוץ בלי סוף על המוכר לרדת במחיר, הפעולה הזו עלולה “להעליב” את המוכר והוא יכול לסגת מהעסקה בצורה מאוד מהירה.

ביטחון

בליווי של השקעות בנדל”ן בחו”ל אנו “קונים” שירותים של אדם שחי ומכיר את שוק הנדל”ן שהוא עובד בו. הוא צריך להיות בעל מקצוע עם ניסיון ויכולת גבוה להוציא לפועל עסקאות בחו”ל. אם הוא ידע לתת לנו עסקאות טובות – הוא יוכל לחסוך לנו זמן רב וכנראה גם לאפשר לנו לגלות עסקאות שלא נגיע אליהן לבד.

עסקאות מתחת למחיר השוק

שאנחנו מחפשים נכס בחו”ל, יש לנו בעיה קשה לסגור אותו מרחוק. מלווה או חברה שעובדת בחו”ל אמורה לאתר לנו עסקאות כאלו ולסגור אותם מידית בידיעה שהם ימכרו במהירות. עסקים כאלו חיים את השוק ועובדים עם מתווכים שיודעים שברגע שמגיעה עסקה טובה הם סוגרים ולא מהססים. מנגד, מתווך מקומי לרוב יראה לנו דירות שכבר עומדות הרבה זמן למכירה והוא איננו מרגיש “מחויב” עלינו כלקוחות למצוא עסקה מאוד משתלמת.

דיוק הצרכים לפי תקציב והבנת השוק

בליווי בחו”ל אנחנו מקבלים הכוונה והבנה לפי רמת הסיכון שאנחנו מוכנים לקחת. ליווי איכותי אף פעם לא ידחוף אותנו למקומות שאנחנו לא רוצים. חשוב שלא נרגיש לרגע שרודפים אחרינו וללא סוף ושלא תהיה לנו תחושה ש”עוד רגע העסקה בורחת” – אזי אנחנו חייבים לקנות. מלווה איכותי יעשה את הכל שנרגיש בנוח עם ההשקעה שלנו, הוא יתן לנו להרגיש ביטחון בעסקה ויתאים אותה לפי הסיכון שאנחנו רוצים מבלי לקחת סיכונים מיותרים.

בוא נדבר על פתרון המימון
המושלם עבורך היום!

מלאו פרטים ונציג יצור עמכם קשר בהקדם.