ליווי פיננסי משפחתי

המרכז הישראלי לניהול פיננסי - פתרונות פיננסיים למסורבי בנקים במרכז הישראלי לניהול פיננסי אנו מספקים ייעוץ וליווי פיננסי למסורבי בנקים ולמי שנתקלים בקשיים בהשגת אשראי. צוות המומחים שלנו כולל יועצים ואנשי מקצוע מנוסים אשר יכולים לסייע במציאת פתרונות יצירתיים וחלופות אשראי עבורכם. אנו בוחנים את מצבכם האישי לעומק ומציעים פתרונות מימון, הלוואות ושירותים פיננסיים מגוונים המותאמים לצרכיכם. הייעוץ כולל: בחינה פרטנית של מאפייני הסיכון, תכנון פיננסי כוללני, ליווי וסיוע בגיוס מקורות מימון חלופיים, ייצוג מול גופים פיננסיים ועוד. אנו עומדים לרשותכם בכל שלב - החל מהייעוץ הראשוני והגשת הבקשות, ועד לקבלת האישורים הסופיים למימון. צרו עמנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות.

ליווי משפחתי פיננסי

איזון בין צרכים לרצונות

מרגישים שאתם לא יודעים מאיפה להתחיל?

דברו איתנו
ונעבור צעד צעד בליווי אישי.

לחיות את החיים ללא דאגות כלכליות אינו טמון בהכרח בנתון של כמה אנו מרווחים כי אם בנתון של איך אנחנו מתנהלים כלכלית.

התנהלות כלכלית נכונה, משפיעה גם על מצב הרגשי של בני המשפחה ומקרינה גם על המצב הבריאותי. אנשים רבים נמצאים במצב של פחד מחשבון הבנק שלהם ולכן ממעטים להכנס אליו ולא שכן לנהל אותו. אנשים מוצאים את עצמם במצב שחשבון הבנק מנהל אותם ונמצאים בחשש מתמיד מיום המחר. להתנהלות הכלכלית שלנו יש סיבות רבות, הבסיס לכך היא שמעולם לא קיבלנו חינוך פיננסי בשום שלב בחיים,
אם לא בחרנו ללמוד נושא זה, אנו מתנהלים בנושא זה בצורה אוטומטית ונותנים לבנק לקבוע את סדר היום.
תכנון כלכלי למשפחה משלב בין הקניית כלים פיננסיים לבין ליווי צמוד בניהול התקציב המשפחתי על פי התכנון הפיננסי. מטרת תהליך התכנון הוא להביא את המשפחה למצב שבו יש לה שליטה מלאה על כלכלתה, ידע בסיסי ותוכנית ארוכת טווח המתחשבת ברצונות ובצרכי כל חברי התא המשפחתי.

אז אם אתם רוצים להבין את התהליך הכלכלי שלכם? ולשלוט יותר בחיים שלכם? ובעתיד שלכם, להבין את ההתנהלות הכלכלית שלכם, צרו קשר ונתחיל לבנות עתיד ביחד.

תכנית הליווי שלנו לניהול תקציב המשפחה

בחינת מצב קיים

בדיקת הכנסות הוצאות, הלוואות, נכסים וכו׳.

הגדרת יעדים

* יעדים טווח קצר – חיסול מינוס, התנהלות כלכלית נכונה.

* יעדים טווח ארוך – יצירת חיסכון שוטף, חסכונות ילדים, ניהול השקעות.

בניית תוכנית

בניית תוכנית מתאימה לטווח הקצר והטווח הארוך.

ליווי

ליווי המשפחה בניהול התהליך הכלכלי. בתחילה ליווי שבועי להגעת היעדים של טווח קצר ובטווח הארוך אחת לרבעון.

בוא נדבר על פתרון המימון
המושלם עבורך היום!

מלאו פרטים ונציג יצור עמכם קשר בהקדם.