הלוואות למסורבי בנקים

הלוואה למסורבי בנקים

הלוואות
למסורבי בנקים

למה זה שווה לי?

יש לנו את הפתרון בשבילכם !

בסך הכל רצית לפתוח עסק, להחליף מכונית או להחזיר חוב. הגעת לבנק עם תקווה גדולה אבל הבקשה שלך סורבה. מה זה אומר ואיך ממשיכים מכאן?

החל מהכנסת דוח חיווי אשראי של משרד האוצר ועד לרגולציה קפדנית, כל כשל אשראי הופך את הלקוח ל"בעייתי", המייצר פעמים רבות תקופה ארוכה של תסכול מול המערכת הבנקאית. 

אנחנו, עם קרנות נדל"ן פרטיות וגופי מימון מוסדיים, מציעים פתרונות מימון חוץ בנקאים ובנקאיים.
כמו כן, אנחנו יודעים למצוא את הסנכרון המושלם בין השניים.
נוכל להציע לכם פתרון אמיתי לצרכים שלכם לאחר שנבחן לעומק את צרכי האשראי שלכם.

גם אם הבנק סירב, גם אם יש לכם כרגע עיקולים שונים או שאתם בתהליכי הוצאה לפועל – אנו נדע לבחון את צרכי המשפחה, להעמיד לכם את האשראי הדרוש בזמן הקצר ביותר ובהתאם למסלולים המתאימים עבורכם.

כמו כן, נוכל לדאוג בהמשך למתן שירות אשר יחזיר אתכם למסלול בנקאי לאחר לקיחת מימון חוץ בנקאי וזאת על מנת להשיג את המענה הנכון ביותר עבורכם!

בשל יכולות פיננסיות עתירות משאבים ועצמאיות, אנו יודעים לתת מענה ללקוחות שלנו, תוך כדי גמישות אשראית, יכולת לעבוד בלוח זמנים קצר מאוד, תכנון מסלולי מימון ותוכניות עבודה קצרות וארוכות טווח שיתנו מענה לצורך שלך.

יתרונות בהלוואה חוץ בנקאית

תנאים גמישים

ניתן לפרוס את החזר ההלוואה לתקופה ארוכה יותר ממה שניתן לפרוס כל הלוואה אחרת. בכללי, תנאי ההלוואה גמישים יותר בגלל חופשיות נהלי הגוף הפיננסי בנושא תמחור הריבית, אורך הפריסה, גובה ההחזר החודשי, שילוב מסלולי ריבית מסוימים. הרבה יותר קל לנהל משא ומתן ולהשיג תוצאות כאשר מדובר בגופים חוץ בנקאיים.

לא על חשבון מסגרת האשראי

הלוואות חוץ בנקאיות לא מפחיתות ממסגרת האשראי בבנק וכך הן יכולות להתאים למי שחשוב לו לשמור על מסגרת אשראי "סטרילית".

הלוואה מהירה

לעומת הבנקים הבודקים כל פרט לפני מתן אישור הלוואה, הגופים הנחוץ בנקאיים מזדרזים בביצוע הבדיקות ופעמים רבות כבר באותו היום יהיה אישור עקרוני ותוך מספר ימי עסקים הכסף יועבר לחשבון. כשצריך הלוואה במהירות, האופציה הזו עומדת על הפרק גם כשאין סירוב באופק.

הלוואה לכל מטרה

את הבנק יעניין מה מטרת ההלוואה. כל עוד ומטרת ההלוואה היא לא מוכרת מטעם הבנק, הוא יסרב להלוואה הוא יתמחר אותה במחיר גבוה. גוף פיננסי חיצוני לא יבדוק מהי מטרת ההלוואה. הוא יבדוק ויוודא שיש בטוחה תואמת ויש יכולת החזר ללווה ותו לא.

בוא נדבר על פתרון המימון
המושלם עבורך היום!

מלאו פרטים ונציג יצור עמכם קשר בהקדם.